INKOM

SV KoKo is een van de grootste, en vooral de mooiste vereniging in Maastricht. Met een centraal gelegen pand en tal van activiteiten en mogelijkheden zijn wij niet weg te denken uit het Maastrichtse studentenleven. Opgericht in 1976 zijn wij een van de oudste Maastrichtse studentenverbanden en kennen wij tal van tradities. SV KoKo heeft een toegewijde houding van haar leden hoog in het vaandel staan, maar heeft daar geen ontgroening voor nodig. Het actieve lidmaatschap is voor alle leden toegankelijk en iedereen krijgt de ruimte zichzelf te ontplooien op zijn eigen manier.

Om meer te weten te komen kun je een kijkje nemen op deze website, of spreek iemand aan in het geel!

Voorwoord door de Voorzitter

Beste aankomende student,

Wat kan ik het me nog goed herinneren dat ik in jou schoenen stond. Zojuist aangekomen met de trein om een nieuw avontuur te gaan beginnen, eentje die de mooiste uit je leven kan gaan worden. De eerste halte van dit avontuur is de INKOM. Hier bepaal je jouw route voor je studententijd.

Bij ons, Studentenvereniging KoKo, ben je aan het juiste adres. Al sinds 1976 zijn wij in Maastricht de enige grote vereniging met een mix van vrijheid, gelijkwaardigheid en tradities. Iedereen kan hier zijn plekje vinden en een eigen invulling geven aan zijn of haar studententijd bij KoKo. Jaarclubs, commissies, disputen, of gewoon gezellig naar de kroeg komen; niets hoeft, maar alles mag!

Naast het bijwonen van de leukste feestjes, ontwikkel je bij ons ook vaardigheden die je niet leert in de collegebanken, zoals bijvoorbeeld samenwerken in een groep. Hierdoor zijn wij niet alleen een hele leuke, maar ook een hele verstandige keuze.

Ben je enthousiast geworden? Spreek iemand aan in het geel en schrijf je in voor de introductieweken en het introductieweekend. Hier kunnen je verder kennismaken met de vereniging, haar leden, en je toekomstige vrienden!

-Luuk Wijnen
Voorzitter der SV KoKo

Voorwoord door de Commissaris INKY

Daar is ie dan, de introductieweek van jouw nieuwe stad! En wat gaat dat een feest worden. Maastricht ontdekken en nieuwe uitdagingen aangaan. Van op jezelf wonen en nu toch echt moeten studeren, tot aan de vele drankjes met vrienden laat in de nacht.

Op S.V. KoKo doen we dit al jaren samen en dit zorgt voor een enorme hechte band tussen onze leden. Je kan ons tijdens de INKOM herkennen aan onze gele shirts en schroom je vooral niet om ons aan te spreken. We hopen jou snel te zien bij een van onze activiteiten en wie weet ontplooi jij jezelf wel binnen S.V. KoKo!

-Myrthe Schoenmakers
Commissaris INKY der SV KoKo

De Algemene Introductieweek van Maastricht, de INKOM, wordt georganiseerd door de Werkgroep INKOM namens de Maastricht University en Hogeschool Zuyd (www.inkom.nl). De Werkgroep INKOM is als organisatie verantwoordelijk voor het gehele INKOM programma. De Werkgroep INKOM en SV KoKo werken samen om er een geweldige week van te maken en de nieuwe studenten kennis te laten maken met alles wat Maastricht te bieden heeft.