Neem een kijkje naar het INKOM programma van KoKo!

Maandag

Dinner of Choice
(16:00 – 19:00 uur)

Geniet van eten van over de hele wereld en live muziek tijdens KoKo’s Foodtruck Festival!

After Opening Party
(23:00 – 05:00 uur)

Maak een goede start aan je INKOM met het Neon feest op KoKo! Felle kleuren, blacklights, glow sticks en verf, wij hebben het allemaal. Kom en feest gezellig mee!

Dinsdag

Breakfast @ the Associations
(11:00 – 13:00 uur)

Ben je op zoek naar een plekje om je kater te genezen, met ondertussen een lekker ontbijtje? Zoek niet verder, op KoKo kun je genieten van een broodje van Délifrance op ons terras. Tegelijkertijd kun je meer te weten komen over onze commissies en mogelijkheden om je CV en vaardigheden een boost te geven binnen onze vereniging!

Terras
(15:00 – 22:00 uur)

Kom KoKo beter leren kennen op het grootste studenten terras van Maastricht. Gezellig borrelen, genieten van een leuk spel of een lekker hapje eten bij onze foodtruck. Laat je verrassen! Zien we je daar?

Afterparty
(03:00 – 5:00 uur)

Nog niet klaar met feesten? Kom vanaf 3:00 uur naar KoKo voor een vet feest!

Woensdag

PubCrawl
(20:00 – 23:00 uur)

Leer KoKo en haar leden beter kennen tijdens de PubCrawl van de INKOM!

Feest @Muziekgieterij
(23:30 – 05:00 uur)

Zin in een groots en leuk feestje? Kom naar het Gevaarlijk Geel feest in de Muziekgieterij. Geniet van muziek van The Boy Next Door en Hitjeskanon en leer KoKo beter kennen. Tot ziens bij de Muziekgieterij!

Donderdag

Terras
(12:00 – 17:30 uur)

Kom KoKo beter leren kennen op het grootste studenten terras van Maastricht. Gezellig borrelen, genieten van een leuk spel of afkoelen in onze water lounge. Laat je verrassen! Zien we je daar?

Schuimparty
(23:00 – 05:00 uur)

Nat geworden van al het bier dat er over je heen is gegooid tijdens de cantus in het MECC? Er is geen betere manier om jezelf weer schoon te maken, dan door een duik te nemen in een bad vol schuim! Kom naar het schuimfeest op KoKo om te dansen en veel plezier te hebben.

Vrijdag

Activity of Choice
(14:00 – 18:00 uur)

Geniet van een pilsje op het terras tijdens het Après-ski feest op KoKo! Je kan gelijk kennis maken met de tien disputen die KoKo rijk is.

Heb je nog vragen over ons programma? Stuur dan een mailtje naar inkom@svkoko.nl of bezoek onze Instagram pagina https://www.instagram.com/sv_koko/.