LID WORDEN VAN IDEFIX

Hartstikke leuk dat je lid wil worden van Idéfix, de oudledenverening van SV KoKo. Dit kun je doen door formulier hiernaast in te vullen. Wil je graag een wijziging van je gegevens doorgeven? Dat kan met het formulier daaronder.

Idéfix heeft ten doel oud-leden met elkaar in contact te houden door een aantal maal per jaar borrels te geven op verschillende locaties in het land. Ook ondersteunt zij KoKo door regelmatig nieuwe projecten mogelijk te maken. De contributie voor Idéfix bedraagt €20 per jaar.

Om je op de hoogte van dit alles te houden sturen we een aantal keer per jaar een nieuwsbrief en kun je lid worden van de Facebook pagina.

Met vriendelijke groeten,
Het Idéfix bestuur

! Graag alle velden invullen

INSCHRIJFFORMULIER

Ja, ik word lid! Hierbij machtig ik tot wederopzegging Reünistenvereniging Idéfix om van mijn onder genoemde (giro-)rekening het bedrag af te schrijven wegens lidmaatschap van Reünistenvereniging Idéfix. Daarnaast stem ik in met de statuten en het huishoudelijk reglement van SV KoKo en Idéfix.

WIJZIGINGSFORMULIER