SV KoKo, dé studentenvereniging van Maastricht!

Ontmoet nieuwe mensen en maak vrienden voor het leven!

Geniet van verschillende activiteiten en evenementen!

Groei door binnen een van onze tien disputen!

Zoek tijdens de INKOM de mensen in het geel!

STUDENTENVERENIGING KOKO

Dé Studentenvereniging

Studentenvereniging KoKo is de mooiste en één van de grootste studentenverenigingen van Maastricht. SV KoKo is een non-traditionele vereniging maar kent wél talrijke tradities. SV KoKo heeft gelijkwaardigheid, zelfontwikkeling en diversiteit hoog in het vaandel staan. SV KoKo is de ideale plek om jezelf te ontwikkelen, vaardigheden op te doen en vrienden voor het leven te maken!

De Algemene Introductieweek van Maastricht, de INKOM, wordt georganiseerd door de Werkgroep INKOM namens de Maastricht University en Hogeschool Zuyd (www.inkom.nl). De Werkgroep INKOM is als organisatie verantwoordelijk voor het gehele INKOM programma. De Werkgroep INKOM en SV KoKo werken samen om er een geweldige week van te maken en de nieuwe studenten kennis te laten maken met alles wat Maastricht te bieden heeft.