Neem een kijkje naar het INKOM programma van KoKo!

Maandag

Dinner of Choice
(15:30 – 19:00 uur)

Kom gezellig genieten van verschillende wereldkeukens op KoKo’s foodtruckfestival! En vergeet niet ons pand te komen bekijken tijdens een van de rondleidingen!

After Opening Party: Lucky Launch
(23:00 – 04:00 uur)

Dinsdag

Pubcrawl: KoKo @ Van Bommel
(18:00 – 22:00 uur)

Doe mee met de pub crawl en kom langs Van Bommel om samen met ons een lekker drankje te drinken. Leer ons beter kennen en ontdek wat KoKo jou te bieden heeft. Tot dan!

Woensdag

Build Your Future
(10:30 – 14:00 uur)

Wil je weten wat je aan je CV kan doen binnen een studentenvereniging? Kom langs en ontdek onze verschillende commissies waarmee je je CV kan opbouwen én een hechte vrienden groep mee krijgt.

Activity of Choice: Summer beach party
(14:00 – 18:00 uur)

Geniet op de woensdagmiddag van cocktails op het zonnige KoKo terwijl je onze leden beter leert kennen! Maak gebruik van de cocktailkaarten, zoek verfrissing op de buikschuifbaan en geniet van de zon!

Sip & Socialize
(18:00 – 23:00 uur)

Kom tijdens Sip & Socialize naar KoKo om ons en onze gezellige tradities zoals de sneuvelbunker te leren kennen!

KoKo @ Muziekgieterij
(23:00 – 03:00 uur)

Donderdag

More to explore
(11:00 – 14:30 uur)

Kom KoKo ontdekken terwijl je naar een presentatie van een wijkagent over veiligheid kan luisteren!

Vrijdag

Beerfest
(13:00 – 18:00 uur)

Ook deze INKOM vrijdag kun je geheel volgens traditie weer gratis pullen vullen zolang de voorraad strekt, terwijl je geniet van de welbekende KoKo versie van après-ski sfeer. Hier krijg je ook de kans om kennis te maken met de 8 disputen die KoKo rijk is.

Het Maastrichtse Studentenfeest
(21:00 – 02:00 uur)

SV KoKo zal samen met MSV Tragos en SV Circumflex het grootste studentenfeest van de week organiseren. Kom de INKOM-week samen met ons afsluiten in de Muziekgieterij en schrijf je in!

Heb je nog vragen over ons programma? Stuur dan een mailtje naar inkom@svkoko.nl of bezoek onze Instagram pagina https://www.instagram.com/sv_koko/.