NA DE INKOM

Heb jij ook zo genoten in de INKOM? Bij SV KoKo houdt het na de INKOM niet op met leuke activiteiten. Na de INKOM kun je de gezellige kennismakingactiviteiten en feesten bijwonen om SV KoKo en haar leden nog beter te leren kennen! Dit wil je niet missen! Kijk hieronder voor ons programma.

Na de INKOM

Introweekend

De INKOM* is voorbij – maar je tijd bij KoKo begint net! Allereerst is het introductieweekend: op 2 t/m 4 september of, als je dan niet kan, op 9 t/m 10 september. Op dit weekend zal je kennismaken met KoKo en zowel je jaargenoten als oudere leden leren kennen. Het weekend is vooral erg leuk: je wordt niks verplicht te doen en er zullen heel veel verschillende leuke activiteiten zijn om aan deel te nemen.

IK-Weken

Bij de kosten van het weekend inbegrepen zijn de IK-Weken: twee weken aan activiteiten en feesten waarbij je kennis maakt met alles wat KoKo inhoudt. Je leert KoKo’s verenigingscultuur, disputen, jaarclubs, commissies en andere verbanden op een vrijblijvende en gezellige manier kennen. Je zal bijvoorbeeld alle disputen langsgaan door Maastricht heen bij de Walking Borrel, een activiteit die menig KoKo-lid diep in het geheugen gegrift staat, en deze weken zullen worden afgesloten met een fantastisch eindfeest!

Lid worden

Heb je besloten om voor volwaardig KoKo-lidmaatschap te gaan? Dan wordt je kort na de IK-Weken geïnaugureerd en zal de CieAIE-periode beginnen. Ook dit is een periode vol met allerlei gave activiteiten en feesten die zal worden afgesloten met een enorme cantus. Tijdens deze periode zal je ook je jaarclub vormen en vinden de kennismakingsactiviteiten van de disputen plaats.

*Disclaimer: De Algemene Introductieweek van Maastricht, de INKOM, wordt georganiseerd door de Werkgroep INKOM namens de Maastricht University en Hogeschool Zuyd (www.inkom.nl). De Werkgroep INKOM is als organisatie verantwoordelijk voor het gehele INKOM programma. De Werkgroep INKOM en SV KoKo werken samen om er een geweldige week van te maken en de nieuwe studenten kennis te laten maken met alles wat Maastricht te bieden heeft.