SCHRIJF JE IN!

Ben je enthousiast geworden van wat je hebt gezien gedurende de INKOM? Ga dan met ons mee op introweekend! Tijdens dit weekend leer je direct je jaargenoten kennen, maar ook veel ouderejaars waardoor je snel veel vrienden maakt. Verder leer je op een leuke, gezellige manier de vereniging kennen. Het introweekend vindt plaats van vrijdag 27 tot en met 29 augustus. Tijdens de hele INKOM kun je je voor het introweekend inschrijven bij de gele KoKo-stand of natuurlijk het inschrijfformulier!

Introweekend

Ben je enthousiast geworden van wat je hebt gezien gedurende de INKOM*? Ga dan met ons mee op introweekend! Tijdens dit weekend leer je direct je jaargenoten kennen, maar ook veel ouderejaars waardoor je snel veel vrienden maakt. Verder leer je op een leuke, gezellige manier de vereniging kennen.

Inschrijven

Het lidmaatschap bij SV KoKo is onmisbaar voor een onvergetelijke studententijd. Je leert in korte tijd veel mensen kennen, krijgt er direct een stamkroeg bij in je nieuwe stad, maakt vrienden voor het leven bij een dispuut en doet ervaring op in verscheidene commissies.

Het introweekend vindt plaats van vrijdag 2 t/m zondag 4 september . Tijdens de hele INKOM kun je je voor het introweekend inschrijven bij de gele KoKo-stand of natuurlijk via onderstaand formulier. De kosten voor het weekend bedragen €80,- inclusief toegang tot KoKo’s activiteiten tijdens de IK-Weken, dat zijn de eerste twee weken na het introductieweekend. Je kunt aan de stand betalen of op 2 september voordat we vertrekken.

Na-intro

Wil je wel mee naar het introweekend, maar schikken de data je niet? Geen probleem! KoKo organiseert een tweede weekend op haar eigen terrein van 9 t/m 10 september. De kosten voor dit weekend bedragen €50,- inclusief toegang tot de activiteiten tijdens de IK-Weken.

*Disclaimer: De Algemene Introductieweek van Maastricht, de INKOM, wordt georganiseerd door de Werkgroep INKOM namens de Maastricht University en Hogeschool Zuyd (www.inkom.nl). De Werkgroep INKOM is als organisatie verantwoordelijk voor het gehele INKOM programma. De Werkgroep INKOM en SV KoKo werken samen om er een geweldige week van te maken en de nieuwe studenten kennis te laten maken met alles wat Maastricht te bieden heeft.