ZAKELIJK

SV KoKo wordt als vereniging gekenmerkt door gelijkwaardigheid en diversiteit. Doordat wij een minder traditionele vereniging zijn voelen onze leden zich meteen op hun gemak. Zij mogen meteen deelnemen in alle lagen van de vereniging, hierdoor zijn leden vaak eerder en langer gebonden aan de vereniging.

Als vereniging organiseren wij een breed scala aan activiteiten. Naast het feit dat wij van maandag tot en met vrijdag voor onze leden geopend zijn om te vergaderen, te borrelen of andere activiteiten te organiseren, worden er ook activiteiten van grotere omvang georganiseerd. Deze activiteiten variëren van sporttoernooien tot en met een Festival toegankelijk voor heel studerend Maastricht, van Open Feesten tot en met de Diesweek en eens in de vijf jaar een Lustrum.

Als bedrijf heeft u op deze manier de perfecte mogelijkheid om  meer bekendheid te vergaren onder onze leden, maar ook in studerend Maastricht, daar wij ons met activiteiten niet alleen op onze eigen leden richten, maar op heel studerend Maastricht. We hebben diverse mogelijkheden om uw bedrijf onder de aandacht te brengen, daarnaast kijken we ook graag naar een ‘mogelijkheid op maat’ voor uw bedrijf. Mocht u interesse hebben of meer informatie willen kunt u het beste contact opnemen met het Bestuurslid Extern. Deze is verantwoordelijk voor alle externe contacten en sponsormogelijkheden. Mocht uw interesse gewekt zijn, mailt u dan naar extern@svkoko.nl.